Ej Antagen alleeswe | Ansökan till Servervakt [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alleeswe

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve

Vad heter du på discord? alleeswee

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014e483819

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På veckodagarna så är jag i skolan mellan 08 till typ 15-16, sen när jag kommer hem så brukar jag oftast sätta mig vid datorn o spela samt äta nåt. Sen är jag inne hela kvällen till typ 00. Jag har även träningar på måndagar och onsdagar mellan 18:30 till 20:00. På lov och helger så vaknar jag runt 11-12, sätter mig vid datorn direkt och spelar till typ 03-04. samma med loven.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i 10 dagar, men har spelat fram och tbx på servern i 3 år, jag var medlem i 1 år innan utan att byta eller nåt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lV6SafLSnh9DhbNy4?invite=cr-MSxwZkksMjExMTI3MDU2&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man kommer vara som en vakt inne på servern, man kommer inte ha nåt stort ansvar. Man kommer rpa och sen om man ser nån som bryter mot regler så har man tillgång till att kunna kicka och sv-bana folk. Man ska se till så att de är hög och bra rp nivå på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill sv för att jag vill bidra lite extra till servern och få bort alla som bryter mot regler så att de kan bli en ännu bättre och roligare server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder det till sin egna vinning i ett scenario. Tex att man kickar folk mitt under ett scenario, kör med toggle id eller nåt sånt så att man kan se motparten under skottlossningar.

Tillbaka