Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
helt rätt sagtHåller med jsusaeg, tar en jävla massa tid att göra en banöverklagan när man blir bannad för felaktiga saker, detta är en överslagshandling och riktigt luffarbeteende.
Vad är det du kan relatera till? Enligt din överklagan bröt du mot en regel, du fick ban. Vad hade du förväntat dig?kan RELATERA
det jag mena är att ibland blir det felaktigt men just denna överklagan gjorde jag fel de är inte alltid det blir felaktigt men för det mesta du gör ett bra jobb som kan ta hand om denna servern men ibland finns det några som slänger ut dig felaktigt....Vad är det du kan relatera till? Enligt din överklagan bröt du mot en regel, du fick ban. Vad hade du förväntat dig?
Det är klart att jag inte kan garantera att precis alla de över 100 bans som alla staffs och servervakter står för dagligen är helt korrekta. Men i de flesta fall ligger det alltid någon slags grund i det och fel man har gjort, givetvis kanske det hade gått att lösa genom en kick eller mer generös hantering men i grund och botten handlar det om att reglerna inte följs till 100%.det jag mena är att ibland blir det felaktigt men just denna överklagan gjorde jag fel de är inte alltid det blir felaktigt men för det mesta du gör ett bra jobb som kan ta hand om denna servern men ibland finns det några som slänger ut dig felaktigt....
Alla som har blivit bannade är varmt välkomna att göra en banöverklagan.
Jo de är vi men ni bannar över skit grejer och tar inte ens reda på vad som har hänt i ett scenario ta in oss i dc och ta reda på allt än att banna oss för de lilla ni såg...