African0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

African0

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: African0

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? jo jag valde att säga upp mig för kanske 2 veckor sedan som jag började ånga ganska tidigt, när ja sa upp dne hade jag väldigt mkt o göra utanför unive som mitt sommarjobb började lite och sen mkt skola samt vnr, men sen började jag tänka o att de var ett väldigt hastigt val att ba säga upp den så utan att tänka och jag hade lika gärna kunnat snacka me philip om att jag kommer vara rätt så inaktiv ett tag men då i stunden kändes de ba som man skulle bli demotad om man inte va aktiv ändå, men ja får snart sommarlov har fixat de mesta utanför unive och knr att om jag nu får en till chans kmr ja kunna hjälpa unive som ja gjorde sist och vara så aktiv jag bara kan jag hade mkt o göra när ja va staff men på nått sätt så va ja ändå rätt aktiv och hjälpte folk så mycket jag bara kunde.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker helt ärligt att de den bästa servern ja nånsin kört på, men om något så kanske de är att när ja sa upp min staff eftr brukade jag då o då gå in på kvällarna o köra och vissa staffs läser bara vad man skrivit och sen skriver ett ord o sen markerar som löst utan att man ens hinner skriva nått, om de är något dåligt skulle de väll kunna vara de men de händer inte alls ofta ba ibland.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ja som sist när ja va staff så la ja mitt fokus på reports riktigt mycket och verkligen gjorde mitt bästa för försöka hjälpa spelarnas problem de hade elr situation i deras help/rapport tror jag kmr lägga miott fokus igen på de samt sitta mkt supp så ingen ska behöva vänta elr något ska föröska vbara så snabb ja ba kan i både supp igen o reports

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ja man är inte dryg eller har ego vilken roll man än har och bemöter alla på samma sätt trevligt och proffesionellt, alltid se in i båda spelarnas perspektiv och hjälpa de.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja nu har jag mycket bättre koll på allt utanfrö unive och vet att de var dumt att ba säga upp min staff så hastigt och att jag inte kompromissade me philip omm att jag kanske är inaktiv ett tag eller något sånt, men om jag nu får en andra chans så har jag iaf sommarlov snart och snart klar me mitt moppeprov och resten har ja ändå inte alls mkt kvar me, så kmr föröska lägga allt mitt fokus på staffarbete om nu philip tkr jag förtjänar en till chans även fast jag tog ett dumt beslut hastigt.

Hur länge har du spelat på Unive? spelade pyttelite 2025 men bytte rockstar konto så på de jag spelar på nu har ja ba spelat på i en månad typ men hunnit lärta mig mkt o fått väldigt mkt hjälp av vnr och staffteamet när ja va staff så lärde mig snabbt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes de har ja men gjorde ett riktigt hastigt beslut utan att tänka och ba komma på en annan lösning än att säga upp staffen vilket jag verkligen ångar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka