Nekad lassekasse5 | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lassekasse5

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Ditt discord namn: lassekasse5

Ditt Hex-ID: steam:110000165dd3378

Vad för typ av beslut gäller det? Poäng/återgärd gör en beslut för att det ej funkar.

Vem/vilka tog beslutet? Mowgli och Liljedahl

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag fattar varför beslutets togs men det var fel av mig att hålla på¨när han sa sluta men jag tänkte att de va inom rpn men nu när jag har tänkt några dagar så skulle jag nog ba hoppat support för att han sköt i gänghuset anl varför jag gjorde så var för att jag tänkte att de va inom rpn för att han sköt i gänghus men jag skulle säga att vi båda gjorde fel och jag tycker och jag tror han andra också tycker att vi bara ska qvitta de och ba tabort bådas återgärder efter som att vissa staffs brukar fråga antingen återgärder på båda eller så qvittar vi de och jag trodde.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle säga att de är ganska rätt men i mitt läge så tycker jag iaf ni staffs skulle frågat om återgärder eller inte och skulle typ sägga att de va missförstånd för er staffs för de va så att ja sa åt en grabb som ville testa sitt vapen i gänghuset och han bara sprang och sköt jag mena de odiskret för hela gänget så jag tog han och kastade han i vattnet därför tycker jag att ni kan ge båda en chans speciellt mig som har tänkt efter och tycker de är lit fel men ändå inte

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: staffs har

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka