- Meddelanden
- 169
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 1250 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: skjuter en kille utan nån snack och kallar 3 staffs för busunge i support
Personal: officel_ra08
Datum: 2026-07-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det började med att vår bilen gick sönder vid GSP sedan så ser vi en vit bil komma mot hos och börjar rikta direkt nästan utan nån social rp men vi rpar fortfarande normalt eftersom det annars är fear rp sedan några minuter senare så ser jag han igen i grovstreet så då går jag och försöker kidnappa honom Då väljer han att skjuta direkt jag tänkte inte ens göra det men så skjuter han det första han gör när jag kliver ut. Sedan så blir jag indragen till support och då säger dem att jag har gjort brist på social rp och säger att jag ska få allt indraget jag som tyvärr har grov adhd jag brukar kontrollera det men jag blev ledsen eftersom jag vill köra på denna servern vet inte om man hörde det på mig men jag var besviken då jag älskar servern och ska starta upp gäng igen med vänner om jag får unban. Jag menade verkligen inte att säga det då som jag sa innan så när jag blir ledsen och arg för jag skulle förlora roller jag brukar hålla det innan för mig men denna gången så kunde jag inte och ber helt om ursäkt.
Tar du ansvar för det som hände? Ja det är mitt fel att jag inte lyckades hålla det inne för mig själv och menade verkligen inte att kalla er h ordet eftersom det är extremt omoget jag brukar rpar riktigt bra och gör alltid bästa för att trevlig mot alla men denna gången blev det bara mixade känslor så kunde inte kontrollera det. Och snälla ta inte åt er för jag menade inte det och ber så mycket om ursäkt har fortfarande stor ångest för detta.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man försöker vara tyst och bara tar det för det blir bara mycket värre om man ska säga ord som man verkligen inte ska säga och med detta vill jag säga att varande dag har jag tänk på detta och har inte kunnat be om ursäkt så jag hoppas ni förstår mig och jag försöker alltid mitt bästa så snälla förlåt mig och ge mig en chans till. Ni kommer inte ångra er kommer alltid göra allt jag har för att bara visa trevlighet och en bra miljö
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag brukar vara omtänksam och skapa en bra och trevlig miljö men denna gången så fick jag mixade känslor och kunde inte hålla det innan för mig och kunde inte kontrollera det eftersom jag tyvärr har grov adhd men jag brukar vara lugnt och bara säga trevliga saker och göra en bra konservation med alla men vet inte allt som hände denna gången jag vet att jag inte kan skylla på det men tyvärr så sa jag det fula ordet som börjar på h och jag menade inte det så jag hoppas att ni inte tog åt er för jag vill gärna att ni ska förlåta mig och första att jag inte menade det och tänkte inget negativt mot er ni gör ett jobb och det är förstår jag och vill inte inte säga det ordet jag mår extremt dåligt och har extremt ångest eftersom det som hände. Hoppas ni kan förlåta mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja