Nekad squidwardSigge | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squidwardSigge

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2669 — Normal (9.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Mild FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Dem flyger med sin bil, rpar inte på skador squid hoppar ut, och när dem börja rikta mot han börja då squid också.
Personal: 01annn
Datum: 2026-05-10
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Klockan är 00:50 på morgonen och vi blir jagade av pers som har skjutit mot oss när vi kör in i en vägg och flyger upp i luften och voltar jag säger aj aj för att jag inte kan skrika bor i lägenhet och innan jag hinner tänka mer på det så hoppar jag och min kompis ut på de som följde efter oss. Min kompis blir nedskjuten samtidigt som han klättrar ut men jag hinner ställa mig upp och riktar samtidigt som den killer framför mig så blir jag nedskjuten.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det var en stressfull situation och vi försökte vårt bästa att rpa på skador fast jag hann inte skriva /me yr eller något så i stället sa vi aj aj aj och vi hoppar ut då bilen är upp och ner och vi kan inte fortsätta köra och så riktar jag exakt samtidigt som killen framför mig utan att tänka så mkt på att de är fler än mig. Jag var trött och allting gick snabbt och spårade fort. Beslutet var rätt så överdrivet då vi båda sa aj aj aj och jag hann inte tänka på att de var fler när jag började rikta för allting gick så fort men jag stod uppe hade hunnit klättra ut och hade min pistol uppe hela tiden. Vi var i så dåligt läge för vi låg upp och ner.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mG3PR8MyJAxpXYQV-?invite=cr-MSxmdmMsNzA3MjM5NjE

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka