Nekad squidwardSigge | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

squidwardSigge

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2669 — Normal (9.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Mild FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Dem flyger med sin bil, rpar inte på skador squid hoppar ut, och när dem börja rikta mot han börja då squid också.
Personal: 01annn
Datum: 2026-05-10
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ja det var så att jag satt i en bil med min polare och vi blev jagade av fiender och då så krashade han in i en vägg och flög med bilen och då rpade jag inte så mycket på skador då kan jag fatta att jag får poäng. och senare så hoppar jag ut ur bilen och då riktar inte han för mig han bara springer fram då tänker jag att det inte är fear och börjar rikta men tydligen så hann han rikta typ en milisekund innan mig det där borde inte ens vara någon fear alls det där är något man råkar inte att man har dålig RP

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker att åtgärden med mild fear var felaktig eftersom han riktade en milisekund innan mig det är något man råkar eftersom man inte ser det där är verkligen inte att man har dålig RP och även så skickade staffen en länk till mig som leder till apex lall för att förnedra mig för jag blev bannad

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det har jag inte men staffsen som gav mig poäng borde ha det visar bilden där han fort tog bort inviten till apex lall och skrev råka skicka https://www.image2url.com/r2/default/images/1778761243359-ae953100-1a08-4635-8fa2-b1bbfe1f98b8.png

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka