Accepterad specx | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113048892/

Ditt Hex-ID: 110000144b6133c

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? NoSoul

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag och min vän (ing) åkte runt lite så crashade vi med bilen och då så hoppade jag ut och la mig ner så jag såg ut att vara skadad men han hoppade in i bilen för att försöka ta bort bilen från det stället där vi krockade så då ställde jag mig upp för att kolla till så jag tror att jag skulle ligga kvar längre tills han kom och kollade hur det var med mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag var på aouto och fixade min bil sen kom han och hade köpt en ny mc och han sa `´kom så ska jag visa dig min bil som jag har pimpat´ jag sa okej visst jag ställde in min bil i garaget och hoppade in i hans bil så vi sa ska vi köra lite motoräg så jag sa ja viss varför inte. så vi körde lite men sen så började bilen sladda i hög hastighet nära stora stenar så det slutaded med att vi åkte ner där oich fastande jag visades vara skadad hoppade ut och klickade på `U` för att lägga mig ned sen så ropade jag vart e du axel hallå hur går det. lite efter det hoppar han in i bilen skadad för han ville få bort den för han gillade sin bil väldigt mycket det var lite fel av han men då ställde jag mig upp och det var fel jag skulle vara mer på marken och väntat på han så han kunde hjälpa mig lite. sen så skulle jag kolla med bärgaren men då svarade inte bärgaren men axel fik ut bilen ock vi fortstatte att åka. jag satte gpsn på meko för vi behövde laga bilen den var helt förstörd så vi åker lite för snabbt sen börjar den sladda igen nära en affär så då krockar vi med bilen igen och jag la mig ned men gick upp fort och det var fel där var ju min karaktär förstörd så jag reste ju mig men det skulle inte jag men aja bilen slutade fungera för den var förstörd och då skulle vi ta ut kontanter samtidigt för då går det fortare för vi behövde reparerar kit men när jag skulle ta ut blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel ska inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jag hade inte push to talk på men då så fixade jag det för ville inte bli bannad igen på det viset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle legat kvar och väntat tills han reste sig och kollade till mig då skulle han ringt ambulans för vi hade krockat 2ggr innan så vi mådde ju inte bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ska tänka till innan jag gör ngt som kan spela roll om rpn så detta kommer jag vara extra noga med ifall det händser igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka