Accepterad Lekkez | Ban Överklagan (Leonvonassasino)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199367465641/

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad är din discord tagg? Lekkez

Vem var det som bannade dig? leonvonadelkvist

Bild på banmeddelande: {5E4F9A22-1A52-4D6F-9CD9-B000181DDAD1}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hoppade ut snabbt på en motor väg med vapen i handen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i en bil med 2 personer vår bil och många fler körde efter en bil en lång stund tills bilen vi jagar stannar och hoppar ut och skjuter mitt på motorvägen bilen jag sitter i stannar jämt brevid den bilen och jag ser att han riktar mot vår bil och vår förare har hoppat ut så jag hoppar ut av ren reflex då jag blev rädd eftersom han riktade precis emot oss så jag hoppar ut jätte fort och hinner inte skjuta innan han blir påkörd och jag hoppar snabbt in i bilen igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte direkt jag hoppar ut på motorvägen men skulle ändå säga att jag inte hade mycket tillval då deras bil hoppade ut emot oss och eftersom min förare stannar precis brevid honom och han riktar emot min bil blev jag lite tvungen att hoppa ut för att ha en chans att överleva jag var även snabb med att hoppa in igen direkt efter han hade blivit påkörd och tagen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blivit bannad tidigare och likväl som denna så tar jag lärdom och inte gjort om de jag gjort fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat suttit kvar i bilen men blev ganska naturligt att jag hoppade ut i en sådan stressad situation och eftersom jag inte heller körde så blev de liksom att jag lite blev tvungen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hoppa ut på motorvägar även om de är jätte snabbt utan jag sitter kvar hade dock aldrig hoppat ut om jag hade kört jag hade då inte ställt mig så dumt utan hade väntat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka