Accepterad Lekkez | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lekkez

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
1
Ban-referens
xqqxjh — FiveM, Utgår 2026-03-08
Anledning: Ej angivet
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag hoppade in i en bil en kille riktar på mig jag hoppar då ut ur bilen och han hoppar in och kör iväg jag hoppar då in i min bil som stod brevid och kör efter honom han stannar och vi pratar lite jag hoppar sen ut efter han hetsat och bad mig göra de så jag hoppar ut och riktar han kör och jag skjuter 1 skott emot bilen och lyckas träffa han så han dör.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ansvar för bannen den var inte felaktig det var jag som hade missat en lite nyare regel angående att man inte ska sikta in i bilen när man hoppar ut. Jag hade helt missat denna regel då jag inte varit aktiv alls på senaste så jag hade råkat missa den regeln då jag antar att detta är något nytt då när jag spelade så var detta inte någon regel utan hoppade man ut då siktade man in i bilen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har nu lärt mig att man ska sikta däck när man hoppar ut i försök till att kidnappa och inte skjuta in i bilen för att döda. Jag skulle nu i ett liknande sceanrio hoppa ut och sikta däck istället för in i bilen

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag förstår och tar lärdom av min ban jag hade bara ingen anning om att detta var en ny regel som jag hade missat därför borde ni ge mig en ny chans då jag nu vet om regel och kommer följa den framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka