Nekad Zyro | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyro

Aktiv Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
138
Ban-referens
fivem-avgasen-a5fe — FiveM, Utgår 2026-04-02
Anledning: Skjuter huvud ist för däck vi har pratat support
Bannad av: leonvonadelkvist
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Ja du jag blev jagad av oppsen "Aka BLOCK 55" sedan följer crimson kartell efter och skjuter med block 55 utan allians han följer efter och hoppade ut och riktade och tänkte skjuta, jag råkade nudda hans bil lite sedan skjöt block 55 mot mig och 3 av våra grabbar. SEdan åkte vi ned mot flygplatsen där han VDMA mig sedan fortsätta jag åka fram till honom och skulle bromsa och skjuta honom men då fick jag broms buggen att det ej gick bromsa då körde jag in i honom sedan hoppade jag ut och skjöt honom i huvudet för att jämna ut oddsen så vi skulle kunna kidnappa dom. Vi var ca 5 dom var typ 5-6 personer med. Jag skjöt han i huvudet så vi skulle kunna kidnappa dom som var kvar. Samt fattar jag inte varför han VDMa mig samt skjuter med ett annat gäng.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar ansvar för det jag gjorde kanske var lite fel men fof hade jag en anledning.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att smälla hans däck ovasett ifall de är fler samt har riktat och skjutit mot mig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ska tänka lite noggranare innan jag gör något det var dumt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, får ta den tid som behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka