Spacesport | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spacesport

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 28 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Spacesport#5115

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 328

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-5 timmar vardagar

6-7 timmar helger

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 328

Vad heter du? viktor lasson

Hur gammal är du? 31

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? jag vill bli det för att jag brinner för att hjälpa personer och jag hart mycket erfarenhet inom det hära yrket jag kan till exempel hlr som är 30 komparationer och 2 inblåsningar. jag gick även vård och omsorgsprogrammet när jag gick i gymnasiet. jag vill även vara med och rädda någon liv. jag vill även träffa mycket människor för att jag är väldigt social.

Varför ska just du bli anställd? jag ska bli anställd här för att jag är social och jag brinner för att hjälpa människor och jag vill vara med och rädda någons liv. jag kommer även att jobba mycket och att det alltid kommer finnar personer som behöver hjälp. jag vet även hur man använder radion bra och jag har erfarenheter

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag har gått vård och omsorgsprogrammet när jag gick i gymnasiet men sen så cär jag väldigt intresserad att få lära mig nya saker hela tiden för det kan alltid komma nya utmaningar i detta yrke

Berätta vad HLR är för någonting hlr står för hjrät och lungräddning och man gör det genom att man kollar om personen har hjärtstopp och då gör man 30 komparationer och sen så lutar man bak hakan och sen så håller man för näsan och blåser in 2 gånger

Förklara vad radiodisciplin innebär. de6t inne bär att man beter sig i radion och att man ska använda den till nödvändiga saker och man ska inte tramsa i den

Har du några andra frågor? nej

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/7QgTwD3mnn Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt. Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Tillbaka