Accepterad Someone | Beslut Överklagan [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Ditt discord namn: EJJMEN

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? jonte.1

Varför tror du själv att beslutet togs? jag bröt mot regeln social rp där jag sket i att prata med han utan hoppa ut och rikta mot honom. samt att jag bara spelade för min del i det scenariot de jag ångrar nu väldigt mycket.

Hur är beslutet felaktigt? det är inte felaktigt men jag tycker jag borde få nån varning ist för indragen krim. jag gjorde fel. jag ångrar det som fan. jag borde ha rpat på skadorna och skrivit /sme skottskadad h ben och ha dragit upp mina händer och gjort som han sa och varit rädd för att dö . de finns ingen bortförklaring till de jag gjorde. jag var bara dum i huvudet. Jag tycker beslutet var rätt av jonte men jag tycker de va lite hårt med indragen krim när jag hade inga varningar. det är första gången jag bröt mot dessa regler och sista gången ochså. jag hade väldigt roligt under tiden jag rollspelade som kriminell. jag har fått väldigt fina minnen där jag vart kriminell och jag hoppas jag kan fortsätta skapa massa roliga scenarion för båda parterna utan att bryta mot några regler. Jag hoppas att jag är välkommen tillbaka till krim rpn på unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: det går inte att visa klippet här men jonte.1 har det. jag hoppas ni kollar igenom min överklagan och skriver ett svar. (=

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din redlist på krim kommer hävas, prisökning på nivå 2 återstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka