Someone
Medlem
- Meddelanden
- 151
- Reaction score
- 0
Ditt discord namn: ejjmen
Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1
Vad för typ av beslut gäller det? 12 krim poäng/12,5 ig poäng.
Vem/vilka tog beslutet? lulle/mowgli_nr1
Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag skjöt min vän i mitt gänghus och inte tänkte på att va diskret alls och de ledde till suntförnuft,
Hur är beslutet felaktigt? ja beslutet va korrekt de va ja som gjorde fel. ja tycker ja borde få en andra chans då ja vill bevisa att ja inte längre är den personen mina poäng säger att ja är. "jag har läst på reglerna extra noga nu" ja borde tänkt deskretare och inte skjutit i gänghuset för det kan locka hit poliser eftersom dom får larm när någon skjuter, ja borde ha tagit klipp på händelsen och hoppat support och visat staffsen ist för att ta det i mina egna händer och skjuta han i benet. ja tycker detta va onödigt beetende av mig själv då de är jävligt enkelt att inte bryta mot denna regel, nu och i framtiden ska ja tänka extra noga och inte rusha det så ja inte råkar bryta mot några fler regelbrott.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mWo7sSbbWSqV7Ydpy?invite=cr-MSx0bHcsMzA4NDAyOTIx
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1
Vad för typ av beslut gäller det? 12 krim poäng/12,5 ig poäng.
Vem/vilka tog beslutet? lulle/mowgli_nr1
Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag skjöt min vän i mitt gänghus och inte tänkte på att va diskret alls och de ledde till suntförnuft,
Hur är beslutet felaktigt? ja beslutet va korrekt de va ja som gjorde fel. ja tycker ja borde få en andra chans då ja vill bevisa att ja inte längre är den personen mina poäng säger att ja är. "jag har läst på reglerna extra noga nu" ja borde tänkt deskretare och inte skjutit i gänghuset för det kan locka hit poliser eftersom dom får larm när någon skjuter, ja borde ha tagit klipp på händelsen och hoppat support och visat staffsen ist för att ta det i mina egna händer och skjuta han i benet. ja tycker detta va onödigt beetende av mig själv då de är jävligt enkelt att inte bryta mot denna regel, nu och i framtiden ska ja tänka extra noga och inte rusha det så ja inte råkar bryta mot några fler regelbrott.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mWo7sSbbWSqV7Ydpy?invite=cr-MSx0bHcsMzA4NDAyOTIx
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Senast ändrad: