Accepterad Someone | Beslut Överklagan (kristian160)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Someone

Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? 14poäng, samt ban tills den 30i jun

Vem/vilka tog beslutet? kristian

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag bröt mot regeln fear rp. jag ber jävligt mycket om ursäkt och jag kan den regeln men nu var jag inte smart och tänkte inte mig till, jag ångrar de ja gjorde och ja hoppas ni kan ge mig en extra chans för jag vill bevisa till mig själv och er att ja är inte nån problem spelare och kan bete mig på ett vättigt sätt.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker beslutet inte är felaktigt men ja frågar nu om ni vill ge mig en andra chans då jag verkligen ber om ursäkt och ja kan regeln men jag han inte tänka i den situationen då jag blev schokad att han hoppa ut och rikta på oss så snabbt då vi bara hade snackat i 5 sek. kristian kan du snälla ge mig en andra chans och unbana mig och ta bort poängen, ja vill verkligen spela på unive nu när ja har sommarlov, ja har tagit lärdom av mitt mistag och ja kan garantera dig att ja kommer försöka mitt bästa att de inte ska ske igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/spjpqf

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka