Nekad Someone | Beslut Överklagan [Lulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? 12 krim poäng/12,5 ig poäng.

Vem/vilka tog beslutet? lulle/mowgli_nr1

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag skjöt min vän i mitt gänghus och inte tänkte på att va diskret alls och de ledde till suntförnuft,

Hur är beslutet felaktigt? ja beslutet va korrekt de va ja som gjorde fel. ja tycker ja borde få en andra chans då ja vill bevisa att ja inte längre är den personen mina poäng säger att ja är. "jag har läst på reglerna extra noga nu" ja borde tänkt deskretare och inte skjutit i gänghuset för det kan locka hit poliser eftersom dom får larm när någon skjuter, ja borde ha tagit klipp på händelsen och hoppat support och visat staffsen ist för att ta det i mina egna händer och skjuta han i benet. ja tycker detta va onödigt beetende av mig själv då de är jävligt enkelt att inte bryta mot denna regel, nu och i framtiden ska ja tänka extra noga och inte rusha det så ja inte råkar bryta mot några fler regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mWo7sSbbWSqV7Ydpy?invite=cr-MSx0bHcsMzA4NDAyOTIx

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top