Nekad Someone | Beslut Överklagan [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
0
Ditt discord namn: ejjmen

Ditt Hex-ID: steam:11000015cf245d1

Vad för typ av beslut gäller det? krim,medlem.ban på 30dgr, ja förtjänar inte tillbaka mina roller så ja frågr om unban och bort med min granskning nivå så ja kan börja om på nytt.

Vem/vilka tog beslutet? mowgli_nr1. berdan, ankan

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs för att jag var väldigt trög och omogen och fearade. jag ångrar det väldigt mycket och frågar nu efter en andra chans för att bevisa mig själv att ja inte är nån problem spelare och har bara gjort mistag och verkligen ångrar det.

Hur är beslutet felaktigt? jag var omogen och fearade. jag ångrar det stort och verkligen ber om ursäkt för de jag gjorde. jag tänkte inte på konsekvenserna och ångrar det väldigt mycket nu för ja saknar unive som fan. beslutet är inte felaktigt men ja ber om en sista chans för ja vill verkligen spela på unive och bevisa att ja inte är den personen mina bans säger att ja är. jag vill verkligen tillbaka till rpn och kanse till och med bli streamer då ja tycker det är väldigt roligt att visa hur rolig och bra fivem servern är. jag kan inte sluta tänka på att spela på unive efter att kolla på alla som streamar och har det jätte roligt och trevligt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mZ0et5S4ucZdxrkSh?invite=cr-MSxlNGYsNDM5ODA3NjM

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad, vill du ska sitta av din ban längre än vad du gjort eftersom de var fear rp du bröt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka