Snus-hendrik
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 28 September 2021
Vad heter du på discord? Snus_hendrik#6698
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 301timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6 timar pår dag
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag tror jag
Hur många timmar har du på FiveM? 301 timmar
Vad heter du? Pär korhonen
Hur gammal är du? 17år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? För att det är ett kul jobb och jag älsakr att hjälpa meniskor i deras liv och att få folk att lyckas
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en snäll och stark kille och rolig jag hjälper alla och vill bara att alla ska må bra
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja jag har jobbat som sjukvård fyra gånger innan
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning är en akut första hjälpen behandling som ges omgående till en person som är medvetlös och inte andas.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man bara pratar i komradion om det är vigtigt tillexempel inte spama eller sitta och skrika i komradion
Har du några andra frågor? Nej men ha en rigtikg bra dag
Vad heter du på discord? Snus_hendrik#6698
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 301timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6 timar pår dag
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag tror jag
Hur många timmar har du på FiveM? 301 timmar
Vad heter du? Pär korhonen
Hur gammal är du? 17år
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? För att det är ett kul jobb och jag älsakr att hjälpa meniskor i deras liv och att få folk att lyckas
Varför ska just du bli anställd? För att jag är en snäll och stark kille och rolig jag hjälper alla och vill bara att alla ska må bra
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja jag har jobbat som sjukvård fyra gånger innan
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lungräddning är en akut första hjälpen behandling som ges omgående till en person som är medvetlös och inte andas.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man bara pratar i komradion om det är vigtigt tillexempel inte spama eller sitta och skrika i komradion
Har du några andra frågor? Nej men ha en rigtikg bra dag