Nekad snoras07 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoras07

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 15 Juli 2007

Vad heter du på discord? seeray#6599

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 350timmar+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4 till 6 timmar om dagen kommer jag vara online.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne näst inn till varje dag utom när jag är i skolan eller när jag är iväg.

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 350timmar+

Vad heter du? Stefan larsson

Hur gammal är du? 34 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? dels för att det e ett roligt yrke men dels för att en del av mig brinner för att hjälpa folk och det känner jag att man kan göra väldigt mycket på sjukvården. Brinner för att hjälpa folk och har vart med om alldeles för mycket personer som har gått bort vilket har lätt in mig på denna tråd. och känner att detta yrket passar mig eftersom jag e lugn och kan ta kritik och hantera svåra situationer. skulle kunna se mig som sjukvårdare ganska tydligt om jag skulle kolla på mina personligheter och egenskaper. och dels för att i sjukvården får jag va med och bidra och hjälpa till med saker och va en del av något.

Varför ska just du bli anställd? Jag kommer arbeta och sträva efter det bästa jag kan ge som sjukvårdare för att mina patienter samt medmänniskor skall får den bästa vård för att må bra och känna sig trygga i den här staden. Jag har försökt hjälpa många i mitt liv.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja det har jag men inte på denna servern för på denna server har jag inte jobbat på sjukvården men på 3 andra servrar har jag varit sjukvårdare

Berätta vad HLR är för någonting HLR är Hjärt Och Lung räddning som är det bästa alternativet för en civilperson som försöker hjälpa en person i nöd. HLR är att man tar båda händerna på bröst korgen så att den skadades luftvägar blir fria så att personen kan andas igen.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det innebär att ifall en person pratar i radion så får jag vänta tills den andra personen har pratat färdigt sen kan man prata. Och när man pratar i radion ska man bara ge viktig information till kollegorna.

Har du några andra frågor? Nej glasklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka