Skramlar | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Skramlar

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 30 November 2006

Vad heter du på discord? Skramlar#9634

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 69 timmar på FiveM

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Just nu har jag varit aktiv i 6-8 timmar per dag i en vecka nu.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mycket då jag har ett jobb många behöver och det är inte många som jobbar vilket är perfekt för mig att köra runt i stan och hjälpa andra.

Hur många timmar har du på FiveM? Just nu har jag 69 timmar på FiveM men det går uppåt snabbt när jag kör på Multistaden.

Vad heter du? Kasper Lundevall

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare då jag har haft egna problem med att sjukvården inte har kommit. Men jag vill också hjälpa andra eftersom det tar ganska lång tid att vänta i 10 minuter.

Varför ska just du bli anställd? Jag borde bli anställd eftersom jag hanterar mig bra under press och har alltid velat vara sjukvårdare då det är många människor i nöd av hjälp.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej jag har inte haft mycket erfarenheter i sjukvården men min mamma jobbade i sjukvården innan hon dog för 5 år sedan.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt och Lungräddning och användes när en människas hjärta har stoppats och man måste få igång hjärtat och andningen.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är regler för att prata i radion. Man får bara prata en i taget och man ska hålla sig till rätt ämne. Om någon behöver ambulans ska man använda sig av rätt ord som t.ex. "Slut Klart" och "Klart slut".

Har du några andra frågor? Jag undrar bara om man kan gör hlr på mig själv när jag har svimmat och inte kan vakna. Sen vet jag inte än hur man använder sirenerna.

Tillbaka