Nekad Sixten | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549198846/

Ditt Hex-ID: 11000015eb531fe

Vad är din discord tagg? greger1234#9137

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-11 183223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använder grafik pack och sånt det är jätte dåligt av mig och jag förstår varför jag blev bannad för sånt är så dåligt att använda. jag ber så hemskt mycket om ursäkt och allt sånt är borta nu så hoppas vi kan komma överens och att jag kan få komma in igen och spela med alla andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på torget och väntade på en polare och jag slog sönder en fönsterruta och twerkade detta är jätte dåligt av mig och det kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och det är sånt man får ta om man är så dum som mig och använder sånt här. Allt sånt är borta och vill verkligen komma överens och kunna spela med alla andra och ska självklart förbättra mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för samma sak för några dagar sen och jag skulle ta bort men vi skulle iväg sen glömde jag och så hände detta hoppas ni förstår mig och att vi kan komma överens för vill verkligen komma in och kunna spela med alla andra på er fina server

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ta bort allt sånt när jag blev bannad första gången pga samma sak men var iväg och glömde att ta bort men nu är allt borta och är väldigt taggad på att kanske få komma in och ha kul med alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer använda sånt här skit och lovar allt är borta och vill verkligen få komma in igen och spela med alla andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes ha en bra kväll hoppas att vi kan komma överens och att jag får komma in ska förbättra mig ha det så bra alla staffs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka