Nekad Adde_kladde | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adde_kladde

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217076561/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae96951

Vad är din discord tagg? adde_kladde.

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag‍‌‍‍‌ tror att anticheat bannade mig för att anticheat upptäckte vissa ett visst program jag testade. Det var ett dåligt val av mig och jag har full förståelse för att jag blev bannad. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende och för att jag bröt mot reglerna. Det kommer inte att hända igen och jag har även tagit bort alla program av den typen från min dator. Jag vill bara kunna spela på servern på ett rättvist sätt ‍‌‍‍‌framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad höll jag på att klanta till det rejält. Jag testade ett program som kunde spawna bilar och lite annat, och jag tänkte inte alls längre än näsan räcker. Jag var dum och nyfiken och fattade inte hur hårt det faktiskt bryter mot reglerna. Jag märkte direkt att det var en dålig idé och jag ångrar mig som fan. Jag har redan tagit bort allt sånt från datorn och jag har lärt mig min läxa. Jag vill bara kunna spela normalt och följa reglerna som alla andra framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel. Jag bröt mot reglerna och det förstår jag. Det var inte någon felaktig ban, jag gjorde ett dumt val och jag tar ansvar för det. Jag ångrar mig verkligen och hoppas på att få en chans till att göra rätt nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Jag har klantat mig förr också och det är inget jag försöker gömma. Men jag har faktiskt lärt mig av det, även om det nu verkar som att jag behövde ännu en väckarklocka. Jag vill bara spela normalt och slippa allt strul. Jag ska sköta mig om jag får komma tillbaka, jag är trött på att sabba för mig själv hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde helt enkelt ha låtit bli att testa några som helst fusk eller program som inte är tillåtna. Jag kunde bara ha spelat normalt som alla andra istället för att försöka vara smart. Om jag hade tänkt lite längre så hade jag fattat att det bara skulle sluta dåligt. Nästa gång kommer jag inte ens vara i närheten av sådant här, utan bara följa reglerna från start.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en läxa. Man kanske tänker att det inte är så farligt just då, men det förstör för andra och i slutändan förstör man bara för sig själv också. Jag kommer aldrig mer att hålla på med sådant här. Jag vill verkligen få en andra chans att spela på servern och den här gången följa reglerna som alla andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

är det här ett jävla skämt 1990kr för en unban allt jag gjorde var att spawna en bil bro

Tillbaka