Accepterad TRIXY. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TRIXY.

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? pingvinen69

Vem var det som bannade dig? Klackskon har ingen bild för jag avinstallerat fiveM för de va så länge sedan, ifall jag blir unbannad så ska ja läsa reglerna innan ja går in igen kan jag lova

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-02 004423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har varit en dålig spelare och gjort misstag och det var över 1.5 år sedan för vi gjorde lite hyss på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte exakt men det var jag och min kompis blev bannade samtidigt för vi gjorde lite hyss men det var ett tag sedan och jag ångrar mig väldigt mycket och vill komma tillbaka nu i vinter för jag vill rpa som adlrig förr!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var säkert rätt gjort och jag står för felet och vill visa att jag är en bättre människa än vad jag visade då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte riktigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat säkert och jag kommer att läsa igenom alla nya regler och sånt igen innan jag går in på servern eftersom det var ett tag sedan och jag vet att de kommer många nya regler man missat nu när man varit borta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Jag kommer att förbättra mig rejält och skärpa mig och jag har utvecklats som människa medans jag varit bannad för de varit ett tag och mognat till mer och ser fram emot en andra chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka