Accepterad Sixten | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549198846/

Ditt Hex-ID: 11000015eb531fe

Vad är din discord tagg? greger1234#9137

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-08 123445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag andvänder no bushes som är jätte dåligt av mig och jag har tagit bort det och allt sånt och hoppas vi kan komma överens och att jag kan få spela på er riktigt bra server. Jag kommer ta lärdom av det jag har gjort och detta kommer aldrig hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min polare tsm med en som jobbar på bilfirman åkte ut till en båt och drack lite sen var jag vid sjukhuset och sen så kom polisen och tog mig för att jag var för full och sen så åkte jag och polisen i väg och sen så blev jag kickad och så stod det du är p bannad pga no bushes och något mera. allt detta är jätte dåligt jag hoppas verkligen vi kan komma överens så jag kan spela på er fina och bra server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en helt korrekt ban och det var jag som gjorde fel sånt hör inte hemma till Unive för det är en av de bästa rp serverna som jag har spelat på jag hoppas som sagt att vi kan komma överens och att jag kan bli medlem och fortsätta spela på er server för den är den bästa rp servern som finns. Jag kommer såklart förbättra det som hänt och det ska inte hända igen kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte fått någon ban på denna servern som jag kan veta men från denna bannen kommer jag ta lärdom och det ska aldrig hända igen och vill verkligen kunna kom in och spela med alla som gillar att spela på Unive som är så himla bra server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att aldrig ha använt no bushes och sånt skit för det är så himla dåligt av mig och jag kommer verkligen förbättra det jag gjorde fel hoppas jag kan få komma in och kunna spela på eran server för att den är så himla bra och inte en dålig rp server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig använda no bushes och rp bättre och allt sånt som tillhör er server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det kommer inte göra det ända jag vill är att vi kan komma överens och att jag ska kunna spela på er server och ha kul med alla andra och detta aldrig kommer hända igen och a men ni får ha det bra alla staffs hoppas vi kan komma överens.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka