Accepterad sixte 4life | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixte 4life

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/

Ditt Hex-ID: 11000013fd1d6f8

Vad är din discord tagg? sixte 4life

Vem var det som bannade dig? alboo

Hur lång tid var din ban? i 9 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för OOC / me du kan överklaga din avstängning på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? .för att jag använde OOC ingame och det var i /me förlåt ska aldrig göra om det jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis hamnadei fängelset och då råkade jag använda OOC i /me förlåt och jag låg död i fängelset ochkte jag prata och då använde jag /me och skrev på ett sätt som man inte ska typ då skrev jag kan du ringa ambulans för dom kan ju inte höra mig och det är ju inga poliser där då förlåt så mycket kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban förlåt så mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit felaktiga om RDM och cop baiting men dom var felaktig men på RDM så lärde jag mig att inte slåss i situationer där man inte behöver. men på cop baiting så var det en annan som skulle blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skriva /me och använde det på ett sätt man inte ska förlåt så mycket ber om förlåtelse och att jag inte ska använda OOC ingame förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda OOC in game och inte använda /me när man är död och inte skriva på sätti /me eftersom det betyder typ /me och häller up ett glas oboy Förlåt så mycket förlåt

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top