Nekad s4a37h | Blacklist Överklagan [Erbjudande]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s4a37h

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 913 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Crosshairx
Personal: Alec
Datum: 2026-05-08
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Okej så jag satt i DMG vc med typ 3 andra inklusive mig och alec och då säger han att han vill testa att pc checka någon på mobil och jag fuskade inte så jag sa okej visst jag kan göra det och sen hoppar vi support och då säger han att jag ska skärmdela och då har jag crosshair x på och jag glömde att man inte fick ha det på och då så raderade jag appen och sa förlåt men han ville inte godta det och jag ville inte bli p bannad så jag tog bort det och raderade har fortfarande inte laddat ner det.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag, jag använde mig utav cross hair x men har lärt mig min läxa och jag kmr fan aldrig göra om det de var riktigt jävla dumt av mig att använda det

Vad har du lärt dig sedan dess? Att jag inte ska använda något som ger mig fördelar elr något som it e tillåtet

Varför ska vi ge dig en till chans? Ja tycker ni ska ge mig en andra chans för att jag verkligen har lärt mig av mitt misstag och jag erkänner det och de va dumt jag vet och vill verkligen kunna spela på servern och har inte råd att betala 1990kr som alec sa till mig i pm när jag bad snällt förlåt och ifall han kunde unbanna mig å ge mig tbx rollerna. Vill verkligen få en andra chans har lärt mig min läxa

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr finns inte så mycket att bevisa på.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Bror tror du alla har råd att betala 1990 kr??
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka