Nekad Polska tareq | Ban Överklagan [theduc_k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JALLADAAAAAAAAA/

Ditt Hex-ID: steam:110000169398ddf

Vad är din discord tagg? po7l

Vem var det som bannade dig? theduc_k

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-09 154028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han tyckte ja inte rpade på skador, vilket ja inte gjorde i /me format, utan använde endast voice chaten för att visa att de gjorde ont, ingen var i närheten inte ens staffen så han hörde mig inte rpa på skador vilket staffen tyckte var irrelevant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en bil och jag hamnade efter alltså ingen var i närheten sen flippade min bil och jag använde voice chatten för att visa att de gjorde ont och inte /me, tyckte att de va nog då ingen var i närheten och de inte direkt hade förstörts nån rp ifall jag inte använde /me.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker de var lite felaktig då han inte var i närheten av mig alltså inte hörde om jag använde voice chatten eller inte men de tyckte han var irrelevant och säger då att jag måste använda /me i alla skador även om de inte är en själ i närheten tyckte inte de var så nödvändigt då jag inte förstörde nåns rp igenom att inte skriva /me han vi jagade förlorade inget på de då vi inte jagade hanr att dö föda han utan endast för att prata med han, så ingens rp förstördes och jag visade fortfarande att de gjorde ont igenom voice chatten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja lite små bans som t.ex sunt förnuft men kommer inte ihåg alla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat använda /me mer men tyckte inte de va nödvändigt då ingen hade sett mig använda /me och endast hade användt de för att jag själv skulle se de isåfall, ingen var alltså i närheten inte ens staffen på hans klipp så han hade inte ens sett ifall ja använde /me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, ska använda /me mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

förstår i efterhand att ja kanske skulle skriva lite /mes men använde endast voice chat istället, då ingen var i närheten trodde ja inte de var så viktigt men nu förstår ja de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka