- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-avgasen-pfj9 — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: hetsar mot krim, diskuterar krim saker. rpar inte på skador.
Bannad av: GladaGranen
Visa på portalen →
Berätta vad som hände var dum lallade som icke krim och pratade mot dem kriminella på ett fullt sätt samt rpade ej på skador när dem krocka in i oss vilket ledde till ban på krim utan krim då jag hetsade utan att bära krim rollen samt rpa ej på skador då jag ej använde min röst eller /Me ber verkligen om ursäkt för mitt beteende och jag har tänk över detta under dessa dar och tänkt på vad jag kunde ändra som tex inte hetsas ifrån början sedan rpat på skador bättre
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag gjorde 2 fel dem 2 felen var ju att jag ej rpa på skador samt hetsade utan att vara krim ångrar verkligen detta och det var verkligen ett dumt beslut som jag inte kommer att göra igen förlåt för denna dåliga rpn gladagrannen vill att du ska se bättre av mig i fortsättningen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? skulle bara använt mig utav /me samt min egna röst och inte hetsat alls ifrån början. kunde skött detta bättre skulle inte göra nått av de egentligen men det jag kunde gjort annorlunda är att inte hetsat från början och använt mig av /Me samt rpat bättre på skadorna
Varför ska vi ge dig en till chans? efterssom att jag lärt mig av mitt misstag och vill inte göra om de någonsin tänker efter och tycker att de var bra placerad ban som fick mig att lära mig mycket och som jag kommer ta del av vidare inom rpn kan vänta ut bannen inga problem men har lärt mig av detta misstag och ska ej göra om detta förlåt mig för denna tragiska rp nivån
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja