- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 5
Berätta vad som hände Jag hade en fest hos mig där jag o grabbarna boozade, sedan så hoppar min vän på min data och börjar spela på unive och bara lallar men jag tog inte sån stor uppmärksamhet mot det så jag tänkte inte mer på saken förrän han visar att det står att jag blivit bannad för att jag inte passar serverns standard.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Bannen var helt rätt och egentligen var det mitt fel för de är mitt ansvar att ingen går in på servern från min dator och börjar lalla.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Hade kunnat säga till honom att inte gå in på min data och spela och hellre spela ett spel som man inte behöver följa noggranna regler på.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chans för jag vet vad som hände och att det var fel, men jag personligen har ju inte gjort dessa regelbrotten som han gjorde medans han spelade på datan. Men tycker ändå jag borde få en till chans då jag tänkt nyligen börja spela unive igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja