- Meddelanden
- 89
- Reaction score
- 5
Ban-referens
fivem-bansen-0h1a — FiveM, Utgår 2026-03-24
Anledning: Ej angivet
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att jag som medlem, körde runt med en pistol som jag fick av min vän vilket var väldigt fel gjort. Jag hade den i mitt inventory fastän jag inte var krim vilket såklart är fel och där efter blev jag bannad för krim utan kriminell roll vilket är ganska självklart varför jag blev bannad.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar 100% ansvar för det jag blev bannad för, eftersom att jag gjorde fel och bröt mot regeln kriminell utan krim-rollen. Så ja jag tar ansvar och vet att jag gjorde fel och bannen var verkligen inte felaktig och jag kommer inte göra om det om jag får en till chans.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att jag inte ska göra om samma sak igen och om jag ska rollspela som en kriminell på servern så ska jag först köpa krimrollen innan jag gör något kriminellt när jag bara är medlem.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en trogen spelare till Unive som tillbringar mycket tid på servern och alltid gör mitt bästa att göra så bra och roliga rp-scenarion på servern vilket gör servern till en bättre upplevelse för alla. Därför tycker jag att jag förtjänar en till chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja