Axe1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 826 — Moddare
Anledning: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mx1W1YZTw9sPMGJPX?invite=cr-MSxRSW4sNDM1Mzg5OTM3&v=33
<@&717466571781701682>
Personal: KalleAnka
Datum: 2026-04-19
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag har faktist ingen aning, jag blev bannad för moddare. Jag har aldrig någonsin moddat på en server eller liknande, jag visste ej så mycket om rp då och jag struntade i bannen för att jag visste inte att man kunde göra banöverklagan. Jag har försökt titta på klippet som man kan se men jag kan ej se det, många av mina vänner kör här på unive just nu så jag bryr mig väldigt mycket nu. Jag är ledsen att jag inte gjorde en banöverklagan direkt men jag visste ej hur man gjorde.
Tar du ansvar för det som hände? Jag har ingen aning vad som hände så jag vet inte riktigt. Jag är ledsen men jag kan inte riktigt ta ansvar för det, jag vet inte vad jag har gjort.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig mer om rp, servers, och forum osv sen dess.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag är väldigt sugen på att rpa på unive och jag har lärt mig mer om rp så att jag kan bjuda på bättre rp. Jag ber om en chans att få spela här. Beviset som ska stå med till bannen finns ej så jag vet inte riktigt varför jag är bannad.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, men det finns inget bevis emot min ban som jag kan se.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja