Accepterad sikecp | Ban Överklagan [kalleanka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sikecp

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Ban-referens
fivem-asfalt-qafn — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: VDMar utanför Mekonomen.
Bannad av: KalleAnka
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag skulle in på mekonomen med min trasiga bil och laga den, då bemöttes jag va en kille som jobbar där som inte ville laga min bil fastän jag frågade och skulle betalat osv. Då säger han ba för att han tyckte att mitt bemötande var lite udda och kanske negativt så ville han inte laga den. Då börjar vi bråka och sedan går vi ut och min vän börjar slå honom, det blir ett slagsmål och sedan hoppar jag in i en bil och kör över honom. Vilket var väldigt fel eftersom det såklart bryter mot regeln VDM.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar 100% ansvar för det jag blev bannad för. För att jag vet att det är fel och det är inte så man ska göra i RPn för jag hade inte gjort likadant IRL alltså köra över honom över ett litet argument. Så 100% det var mitt fel och jag har 100% ansvaret över denna ban samt anledningen varför det hände var också mitt fel.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska vara så hastig med mina beslut i RPn och inte göra onödiga grejer som bryter mot reglerna. Jag måste vara mer noggrann inom RPn och tänka på att detta bara är ett spel och inte bli onödigt arg och bryta mot regler för att man är ilsken.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni borde ge mig en till chans för jag har just börjat spela igen på Unive, och vill verkligen börja RPa ordentligt igen efter jag skaffat min medlem. Så därför tycker jag att jag förtjänar en till chans och min RP framöver kommer vara mycket bättre och nivån samt scenarion kommer vara väldigt bra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka