Accepterad sickoten | Medlem ansökning [GhostTopic] [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickoten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/user/gdqp-nkvd/pcqgqvnm/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Palm

Vad är ditt discord namn? shikusuten#5614

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Ali han är född år 2001 och är från Syrien han gick i skolan i Syrien och hade det bra där till det hemska Inböderskriget i Syrien börja när Sebastian var tio år va han tvungen att att fly från sitt hemland han flydde till landet Sverige och behövde börja svensk skola och få nya kompisar och han kunde inte ens prata svenska men det värsta var att han hade förlorat sina två bröder och sin pappa i kriget det var bara Sebastian och hans mamma Sebastian var väldigt ledsen han hade förlorat nästan hela sin familj och var väldigt orolig för sin släkt om dom skulle klara sig medans Sebastian försökte lära sig svenska så leta Sebastians mamma efter ett jobb så dom skulle kunna få mat Sebastian och hans mamma har fått låna en lägenhet i två veckor Sebastians mamma hittar till slut ett jobb på postnord så dom börjar att kunna betala hyra i lägenheten och få mat i sig men Sebastian det ser inte så ljust ut för han det är svårt att lära sig svenska tycker Sebastian men åren går och de går inte bra för Sebastian i skola när han har gått ut nian på högstadiet så går han ut ur nian så är nästan alla hans betyg är sträck men han har F i några så han bor med sin mamma just nu än idag i deras lägen het och Sebastian vill gå den kriminella vägen Sebastian har alltid varit intresserad av vapen och liknande och vill gå åt det kriminella hållet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag vill bli medlem på Unive är att jag vill ha en bra och seriös server med bra rollspel och utveckla mitt egna rollspel så mycket som möjligt och jag kommer bidra med mycket bra rollspel och seriöst rollspel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av Unive är för jag vill utveckla mitt rollspel ha bra seriös rp det är många bra rykten och enligt mig har ni professionella spelare inom roleplay och jag tror att Unive en server för mig

Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_bts twitch och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att jag ska utveckla mitt rollspel så mycket som möjligt ha så kul som möjligt hitta vänner och jag ska bidra med så bra rollspel som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att få så bra och så seriös rp som möjligt jag vill ha en bra upplevelse och jag tror jag kommer få det på Unive för det är en server för mig tror jag och jag ska bidra med så bra rollspel som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv i nån annan server just nu jag har prövat några servrar och dom är inte nått för mig riktigt men jag hoppas jag är aktiv i Unive snart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka