Nekad Knä växa | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knä växa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Nigbertz

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastian Stakset och är 40 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Snål och rak på sak

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej min karaktär heter Sebastian och har bott i unive för 1 år sedan men flyttade där ifrån nu är han sugen på att komma till baka till stan för han kände aldrig att han trivdes i dem små byarna. Han jobbade på Mekko och fick 2 miljoner för att han var så aktiv på mekko. Men lite mer från barndommen så var han en vanlig kille som växte upp här i unive med mamma och pappa och båda dem hadde stort intresse för motorer och sådana saker så ganska så fort så bestämmnde Sebastian att han skulle bygga en egen bil med sin pappa och det funkade bra till den skulle besiktas. Den gick inte igenom och då tappade han sitt intresse för bilar men sen en dag så såg han att mekko sökte arbetare då fick han lite motivation till att börja jobba där. Han tog interjuv och allt blev hjätte bra men en dag så vände allt han flyttade och ingen hörde något av han. Och nu tänker han jobba på sc styling!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarios och en bra rp då jag har erfarenhet inom rpn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska kunna ha ett roligt scenario och kunna tycka det är roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag har blivit bannad för VDM men då var jag ny till fivem och viste inte att det fanns relger men nu vet jag det och är redo att börja rpa här igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Copbait, Clog, NLR, Halv ooc, OOC

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka