Nekad sickoten | Medlem ansökning [hugge72.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sickoten

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? sickan518

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melvin lindh 24 år född 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vilsen, sårbar, sökande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melvin Lindh föddes år 2001 i Sverige. Han växte upp i en lugn liten stad tillsammans med sin familj och trivdes bra i skolan när han var yngre. Men när han blev äldre började livet förändras. När Melvin var tio år gammal började hans föräldrar bråka mycket, och till slut skilde de sig. Det var en tuff tid för honom, och han kände sig ofta ensam och vilsen. Efter skilsmässan bodde Melvin med sin mamma i en liten lägenhet. Hans pappa flyttade till en annan stad och kontakten mellan dem blev allt svagare. Melvins mamma kämpade hårt för att försörja dem, och han såg hur trött hon ofta var efter jobbet. Själv försökte han sköta skolan, men motivationen försvann sakta. Han tyckte det var svårt att hänga med, och när han slutade nian hade han mest streck och några F i sina betyg. Idag bor Melvin fortfarande kvar hos sin mamma. Han känner sig ofta frustrerad och vilsen inför framtiden. Han ser sina vänner tjäna snabba pengar och lockas av det livet — trots att han vet att det kan leda fel. Melvin har alltid varit fascinerad av makt, status och vapen, och risken finns att han börjar ta steg mot den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan jag inte bidra med är frågan. Jag har spelat fivem i många år lite fram och tillbaka sett hur spelet utvecklats och alla olika typer av rollspel. Jag har varit med om så mycket och gjort så mycket inom rpn så att jag skulle nog vela påpeka att jag kan bidra med otroligt mycket seriöst rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna ett scenario helt enkelt. Själv skulle jag vela säga att det inte går att "vinna" ett scenario. Men att spela för motpartens vinst menas med att man inte ska spela för att vinna man ska spela för scenariot och kunna acceptera att den andra personen är i kontroll.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Antagligen nån gång för länge sedan men jag antar att man lär sig av sina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respektera andra medlemmar. Och reklam får ej spridas utan tillåtelse

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte detg är något speciellt jag har att säga om mig riktigt

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka