Accepterad Xaavii | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xaavii

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? olof.k

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sebastion startklar är 20 år och är arbets lös

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snål arg positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sebastian växte upp mitt i stor stan. När han var liten ville han bli stads menister men sedan ändrade han sig och bestämde sig för att bli bilmekaniker och det är dom framtids planerna han har och vill helst jobba på falk men mekko går också bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös rp med roliga scenarios och en rp utan några regelbrott

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario så ska inte bara jag ha kul även motparten ska kunna ha det kul i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? JA vdm men då viste jag inte att det fanns regler och nu har jag lärt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? CopBait, NLR,VDM,RDM CLog, halv ooc och ooc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka