Accepterad sibi0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sibi0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198128214166/

Ditt Hex-ID: 11000010a02b096

Vad är din discord tagg? sibi0

Vem var det som bannade dig? avve

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.pngbild_2024-01-24_200824636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår anledningen till att ni valde att banna mig och tycker inte ni gjorde fel med ert val. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. - Under en längre period tyckte jag att det var mycket problem runt mig och klubben skull devils. Jag fick en ren frispel och ville ta en paus från unive och valde att skriva ut det i klubb discorden, men det blev med för hårda ord. Jag gillar Unive och kan inte tänka mig någon annan server egentligen. Tycker om samtidigt som jag irriterande med alla "lall" ibland för det är underhållande och gör Unive unik. Jag försökte springa ifrån problemen helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under en längre period tyckte jag att det var mycket problem runt mig och klubben skull devils. Jag fick en ren frispel och ville ta en paus från unive och valde att skriva ut det i klubb discorden, men det blev med för hårda ord. Jag gillar Unive och kan inte tänka mig någon annan server egentligen. Tycker om samtidigt som jag irriterande med alla "lall" . Jag försökte springa ifrån problemen helt enkelt och tog ett rätt stort dumt beslut att ens skriva något om servern när jag kunde ha lämnat er i fred ifrån allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att ta ut min ilska istället för att hålla den för mig själv. Jag borde tänkt efter en extra gång innan jag skickade ut mitt meddelnade i discord gruppen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har haft 3 bans som då har varit ifrån scenarion som inte har varit på så lämpliga platsen som (sjukhuset) och ja har lärt mig ett och annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är som jag skrev ovanför jag borde tänkt efter en extra gång innan jag valde att skicka ut mitt meddelande. Jag hade istället bara kunnat ta min paus ifred och lämnat över klubben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att Unive är den servern jag vill spela på och ingen annan server. TÄNKA efter en gång innan jag tar för hastiga beslut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Placerar som Eskalation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka