Accepterad 1Sten1 | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Sten1

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199563314130/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f8c93d2

Vad är din discord tagg? 1sten1

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-01 094418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde att banna mig eftersom att jag tydligen hade brist på social rp. Men jag tror ej att staffen speccade hela scenariot av allt som hade hänt utan att någon hoppade support och gjorde om sitt klipp så att man endast ser vad jag har gjort, och inte det som hela scenariot var men jag kommer förklara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så jag är med i syndikatet, och vi har ett ganska så stort krig med sinfulls skulls devils, vi har konflikt med athenas och dmg, och allt detta är ut dokumenterat i våran krim dc. Vi är just nu vid västra motorvägen och vi blir jagad av en athenas bil som tidigare idag har skjutit mot oss, de ber oss hoppa ut men vi kör iväg och det blir ett skott scenario vi vinner scenariot och kör vidare så fort vi bara kan för att inte vara kvar vid brottsplatsen, vi kör vidare och nu är vi ungefär närmare grovestreet, en racer bil kommer till oss och säger "Tjenare syndikatet" vilket jag tycker är lite skumt för vi körde min kompis patent och bilen hade full toning, och de som pratar med oss nu är också athenas. Det är athenas boss och några andra i deras bil, vi står och pratar lite mer med dem tills en till bil dyker upp, det är en svart bmw med full toning som börjar hetsa från ingen stans. Racer bilen 2 dörrar dras upp och 2 maskerade män säger hoppa ut med full laddade vapen, vi kör iväg så fort vi kan. Jag känner athenas bossen inte som en vän eller han har varit tidgare vän men nu e han inte det längre han vet vem jag är och jag vet vem han är, vi är just ni vid slakteriet så ringer någon mig och det var då athenas bossen han säker på ett kaxigt sätt " Ej vart stack ni då era pussys" vi var trötta på att det alltid ska vara vi som backar undan och nu så skulle vi visa vart hyllan ska stå, jag frågade han i telefonen vart är ni då så kommer vi, han svarar "vi är vid strip klubben" Vi åker dit så snabbt vi bara kan och påvägen mot strip klubben så kommer en bil, samma bmw som förut. Men med nya människor i den. Vi agerar fort och tror att det är dem, jag känner ej igen hans röst ochvi kör iväg och det är då en ny person pratar och säger "stanna jag ska öppna dig, din busunge" säger han jag känner igen hans röst och de följer efter oss för de vet vilka vi är dessa har ett slags sammarbete med athenas asså för de krigar/ har samma konflikter som athenas, så de kör efter oss och vi ville bara ta slut på scenariot och köra därifrån de kör efter oss och då hoppar jag ut och riktar och de kör därifrån och jag väljer att avlossa skott, precis så som de gjorde mott oss för typ 5 miuter sen, jag dödar en och han väljer att ta klipp på händelsen och hoppa support, därefter hoppade jag support och var trevlig jag berättade exat vad som hände och jag var medvillig att hjälpa staffen så att ärendet skulle bli snabbare och bättre strukturerat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både Nej/Ja eftersom att ja jag behövde inte hoppa ut och skjuta direkt vilket visar brist på social rp, men de hade redan skjutit mot oss och dödat en av våra grabbar för ish 5 min sen. Och nej det var ej en felaktig eftersopm att det gick att lösa problemet genom andra sätt en att döda han. Jag hoppas att ni fattar det bättre från mitt perspektiv och inte bara ifrån grabbens klipp precis när jag gjorde "fel"

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för vdm då jag pittade en grabb ganska så hårt, och jag har lärt mig efter den bannen och jag har ej gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade bara kunnat lösa det genom ett annat sätt tex inte åkt till strip klubben och istället bara ta de lungt och lägga av mig vapet och rpa, eller så hade jag kunnat prata med dem istället för att använda vapen så hade antagligen mer sannolikt problemet löst på ett annat sätt än hur de löstes nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det finns 99% alltid en bättre lösning på vad man har gjort eller gör, att man ska ha lite konsekvenstankte i bakhuvudet, att tänka innan "vad kan hända ifall jag gör detta" och tänka hur kan jag lösa det på ett bättre sätt, så kommer alla mina scenarion bli mycket bättre och se mera "proffsigt ut"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka