- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-däcket-2b6p — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Går för att skjuta huvud direkt
Bannad av: t.o.b.b.e
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag kom då precis tillbaka ifrån en paus, då gick jag in på unive för att rollspela litegrann, sedan hittade jag en polare så då åkte jag iväg med honom. efter kanske 5 minuter hittade vi hans boss samt hans opposition, då kom min morsa in i mitt rum och bad mig vara tyst å gå å lägga mig. sen ville jag att scenariot skulle bli klart snabbare så då valde jag att hoppa ut nästan direkt och sikta huvud. jag ber så hemskt mycke om ursäkt och vad som hände irl är inte en ursäkt för de jag gjorde.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar absolut ansvar och de va väldigt dumt av mig då jag valde att skjuta huvud direkt istället för att sikta däck för att bygga ihop ett roligt scenario för både mig och motparten.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att inte bryta mot regler oavsett omständigheterna irl. jag hade kunnat sikta däck och bygga ihop ett scenario.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill jätte gärna ha en andra chans eftersom jag precis kom tillbaka ifrån en paus och för att jag förstår att de jag gjorde va fel, då jag även hoppade support på telefonen även fast min mamma ville att ja skulle vara tyst, samt att jag hade en trevlig ton i support och tjafsade inte emot.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja