Nekad 1.Sipsy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Sipsy

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
4
Ban-referens
guycjy — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskare & Montage 12 åring
Bannad av: Fille
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag blev bannad från servern för att jag hade fuskat och lagt upp montage från servern. När jag blev bannad så märkte jag det inte direkt eftersom jag låg och sov just då. När jag vaknade på morgonen kollade jag min mobil och såg att jag hade fått en notis från en Unive-bot som sa att jag hade blivit bannad för det jag hade gjort. Efter jag såg det så förstod jag direkt varför jag hade blivit bannad. Jag hade fuskat och lagt upp montage, och jag fattar nu att det bryter mot reglerna. När jag gjorde det så tänkte jag inte så mycket utan jag tyckte mest att det var kul just då. Men nu i efterhand förstår jag att det inte var okej och att det kan förstöra för andra spelare på servern också. Jag förstår också varför staff bannade mig och jag tycker inte att det var en felaktig ban, eftersom det faktiskt var jag som gjorde fel. Jag borde bara ha spelat normalt och följt reglerna istället för att fuska och lägga upp montage. När jag tänker tillbaka på det nu så var det väldigt dumt gjort av mig och jag ångrar det jättemycket. Jag önskar verkligen att jag hade tänkt efter innan jag gjorde det.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag vill verkligen ta ansvar för det jag gjorde. Jag fattar att ni ville banna mig, för jag bröt en stor regel som verkligen inte får brytas. Jag erkänner helt ärligt att det var ett jättedumt beslut att lägga upp montage och fuska, och jag inser nu att det inte bara var fel mot servern utan också mot alla spelare. Jag ångrar det verkligen och vill be om en sista chans. Jag vill kunna spela på servern som alla andra, helt normalt, utan fusk eller genvägar. Jag lovar att jag ska följa alla regler och visa att jag kan vara en bra spelare på riktigt.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte fuska eller lägga ut montage. Jag ångrar mig grovt mycket att jag ens hade tanken på att fuska och lägga ut montage. Det är en sån barnslig och onödig grej att göra. Det var runt 8-10 månader sedan jag blev bannad och har verkligen lärt mig att bete mig på riktigt.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom att det var så pass länge sen jag bröt mot reglerna och har tagit mig mycket lärdom ifrån det. Jag vill verkligen ha chansen att spela på servern igen och att ha kul med sina vänner.
Jag har extremt mycket minnen ifrån servern och har dessutom spenderat runt 1000kr. Jag ångrar mig så hemskt mycket och ber verkligen om en sista chans. Jag ber så mycket om ursäkt för det jag gjort. Jag har lärt mig att det inte är en sån rolig grej när det förstör på servern. Framöver vill jag kunna rollspela som vanligt och göra roliga och seriösa scenarion som kan bidra mycket till servern🙏

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka