- Meddelanden
- 125
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 86 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Fille
Datum: 2025-06-17
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv kmr inte ihåg detta va 1 år sen så kommer inte ihåg detaljer men jag blev bannad för fusk när jag vaknade efter en helg och det är ju inte felaktigt så jag försökte inte kämpa emot det direkt.
Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut, det var endast jag som gjorde fel, staffen gjorde bara sitt jobb och jag borde inte ha fuskat alls. Det var extremt dumt och omoget och jag ångrar det grovt. Jag har återställt datorn och är öppen för pc check för att få en chans att komma tillbaks.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte fuska det förstör bara spel upplevelsen för alla men jag tror också på att alla förtjänar en andra chans speciellt för att jag inte har haft några bans innan min fusk ban och det var 1 år sedan jag blev bannad.
Varför ska vi ge dig en till chans? Som sagt, det var länge sedan och jag har mognat sedan dess. Jag har dessutom inte fusk kvar, ni kan pc checka mig om ni känner att det är nödvändigt för att undvika risken att jag fuskar igen (vilket aldrig kommer hända). Alla förtjänar en andra chans
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope men finns säkert kvar i ban bevis
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja