Nekad Sebbe8 | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 86 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Fille
Datum: 2025-06-17
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Asså ber om ursäkt om det är lite skev överklagan, kommer inte ihåg exakt vad som hände men vet bara att jag hade fuskat dagen innan sen gick jag o la mig o vaknade upp bannan, vet inte vad fille hitta som bannade mig men har ju fuskat så frågade aldrig då jag antar att det finns bevis och vet själv att den inte är felaktig.

Tar du ansvar för det som hände? Såklart jag gör, jag är den enda som gjort fel här och tar fullt ansvar för det som hände. Men jag ber även om en ny chans då jag verkligen har ändrat mig och inte rört fusk sen dess. Lovar att om ni väljer att ge mig en ny chans kommer inte inte ångra det och jag kommer inte göra något så dumt igen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Har lärt mig konsekvenserna av att fuska vilket jag lärde mig väldigt fort. Vet inte vad mer jag kan säga. Har lärt mig att inte fuska helt enkelt och det låter kanske lite dumt men hoppas ni fattar <3

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att det var riktigt länge sen och lovar att jag har ändrat mig nu och lovar att jag aldrig kommer att göra om något sånt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej. Men det finns säkert kvar i eran dc.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

som innan, har inga intentioner att betala för unban men hoppas ni kan ge mig en ny chans ändå :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka