Nekad sebbe8 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sebbe8

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198286691401/

Ditt Hex-ID: steam:11000011374dc49

Vad är din discord tagg? sebbe8

Vem var det som bannade dig? Fille.1

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att fille.1 valde att banna mig eftersom att jag använde mig utav fusk vilket absolut inte är ett beslut jag är stolt över och hoppas verkligen att ni kan förstå det. Jag vill verkligen visa att jag har förändrats. Det har gått 2 månader, vet att det inte är så lång tid egentligen men jag svär att jag har ändrats och kommer absolut inte göra om samma misstag om ni väljer att ge mig en andra chans på unive. Jag vill be om ursäkt för mitt beteende också eftersom att jag har visat 0 respekt mot servern genom att ha ett sådant beteende som jag hade. Förlåt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick och la mig sent en kväll efter att jag hade spelat unive hela kvällen och då hade jag använt mig utav fusk och sedan så somnar jag och när jag vaknar kollar jag telefonen och ser ett meddelande från univesync botten och redan då fattade jag vad som hade hänt. Då var mina roller dragna och jag var avstängd ingame. Blev såklart besviken och vet ärligt inte vad jag trodde skulle hända. Det var ett skit dumt beslut att fuska, vill verkligen spela på unive, annars hade jag inte suttit här och skrivit ban överklagan efter ban överklagan utan jag vill verkligen visa min rätta sida. Har inte fått se något ban bevis så jag vet inte exakt vilket scenario som ledde till min ban men skulle gissa att någon anmälde mig till fille.1 sedan så bannade han mig men vet faktiskt inte själv exakt hur det gick till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte felaktig utan det var 10000% jag som gjorde fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dumma beteende. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men kan säga såhär, om ni låter mig komma tillbaks så svär jag att jag aldrig kommer röra ett fusk på unive någonsin igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga grova bans utan någon enstaka svban och någon ban för sunt förnuft men kommer inte ihåg några detaljer då detta var länge sen. som ni ser på min ban bild har jag 0 bans senaste 3 månader vilket visar att detta inte egentligen är vem jag är men det är såklart ingen ursäkt för det jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade absolut kunnat helt enkelt bara inte fuska. Vet inte vad som flög i mig den kvällen jag bestämde mig för att börja fuska men det var nog de dummaste beslutet jag tagit, vill verkligen köra på unive då det är lätt den bästa svenska servern men förstår till 100% om ni inte vill ha såna som mig på servern men ber er att ge mig en sista chans att visa min sanna sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp, såklart att inte fuska någonsin igen då det bara leder till negativa saker. Lovar och svär att det aldrig ska upprepas igen. Fusk förstör bara rpn, om man ska fuska ska man inte spela fivem alls har jag lärt mig och förstår att det låter dumt att skriva när jag blivit bannad för just fusk. Det förstör både min upplevelse men främst motpartens upplevelse då jag gör rpn extremt orättvis för min del främst i skott lossningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka