Inaktuell Sakenboi_ | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sakenboi_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum:

Vad heter du på discord? Tiger Balsam#5035

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 302 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5+ timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan hela tiden

Hur många timmar har du på FiveM? 302 timmar

Vad heter du? Emil Andersson

Hur gammal är du? Personnummer 1991-02-16-3513

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För jag vill rädda samhället. Och rädda folk som är svårt sjuka typ Canser, bilolycka och sånt. Min karaktär är intresserad om sjukvårdaren.

Varför ska just du bli anställd? För jag har hög rp nivå. Och jag har varit sjukvårdare på en annan stad så jag vet hur det är och det är roligt att jobba som sjukvårdare. Så det är väl därför jag är här. Och jag vet hur man gör allt.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja jag var sjukvårdare på en annan stad.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt-lungräddning, som brukar förkortas HLR, är en första hjälpen-behandling som ges för att få igång hjärtverksamheten och andningen hos någon som har fått hjärtstopp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.

Har du några andra frågor? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka