Nekad Saftis | Sjukvården Ansökan [Wael Nikola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Saftis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
11
Ange ditt födelsedatum: 11 Juli 2006

Vad heter du på discord? SAFTIS#0420

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 270+ timmar.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? ca 5 timmar men vissa dagar kommer jag inte vara inne men jag ska försöka så gott jag kan!

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 dagar i veckan men oftast mer.

Hur många timmar har du på FiveM? 270+ timmar.

Vad heter du? Axel Sjöman

Hur gammal är du? 21 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag har alltid velat jobba inom det sen jag flyttade till staden och jag känner att det skulle behövas lite mer sjukvårde i staden. Jag tycker helt enkelt att det verkar kul och jag tror att jag skulle vara ganska bra på det.

Varför ska just du bli anställd? Jag tycket att jag borde bli anställd för att jag är oftast glad och snäll mot patienter och är väldigt positiv av mig. Jag tror även att jag kan sköta jobbet bra och jobba så mycket jag hinner!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Lite, Jag har varigt polis så jag har lite erfarenheter men HLR och radiodiciplin.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är den förstahjälpen behandlingen som ges för att få igång hjärtat och andningen hos någon som fått hjärtstopp. Det tidigare du gör HLR ökar chansen för patienten att överleva.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodiciplin innebär att man inte ska säga massor med onödiga saker i radion te.x sitta och skrika och sitta och bara prata massor med kjebbel man ska bara ha en lungn ton och prata om viktiga saker man ska även alltid säga sitt rakelnummer innan man pratar..

Har du några andra frågor? Nej jag har inga mer frågor.

+rep fett duktig på rp och skulle verkligen passa som sjukvårdare <3

Tillbaka