Nekad Saftis | Ansökan till Servervakt {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Saftis

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Säfström

Ange ditt födelsedatum 11 Juli 2006

Vad heter du på discord? SAFTIS#0420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ca 3-5 timmar.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka eller säga till en support för folk som inte följer reglerna på servern och jag hade varit aktiv. Jag kommer försöka göra servern bättre och tryggare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker att multistaden är en bra server och jag blir arg på folk som inte kan följa reglerna och vill kunna lära dem att man inte kan göra så.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att kicka folk som inte beter sig eller folk som inte kan tex rpa.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kan reglerna och jag kommer att ta det på högsta allvar.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker att det värkar kul och jag vill kunna lära folk reglerna eller tex vad man får och vad man inte får göra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har rätt så goda kunskaper men inte jätte bra.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad två gånger men dem var lite felaktiga. Det var för copbait men jag "råkade" för att en gång råkade jag sladda framför en polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Nekad då det inte ser ut som att du visar tillräckligt med engagemang för att bli servervakt, ta med dig detta till nästa ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka