Ej Antagen Valter23523423 | Ansökan till Servervakt [asregrd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad heter du på discord? Raw995

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199559081048/edit/info

Ange ditt födelsedatum 15 November 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne och RPar varje dag ca 6 timmar genomsnitt och är aktiv och håller utkik för regelbrott

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit med på Unive sedan i vintras i januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga men det står att "Glenn, manuelchecked, sitter och kör på folk som skjuter emot han., 1 dag, mon jan 26 23:18:20 2026 Spelaren har blivit bannad 1 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kicka eller svbanna folk som gör regelbrott tex VDM eller RDM eller sånt. De kan också
skriva i en servervaktchatt och rapportera saker till staffs så de kan ta tag i större saker.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag gillar servern och vill hjälpa till att hålla servern trevlig för alla. Jag är aktiv, kan reglerna och tycker om att hjälpa spelare när det behövs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man tex svbannar eller kickar folk i onödan för att vinna ett scenario. Det kan också vara att om man känner någon som lallar så bara kickar man dem istället för att svbanna. eller låter vänner bryta mot regler utan att göra någonting åt det. Det kan också vara att man bestraffar spelare för personliga konflikter eller att man hotar folk med tex kick eller svban.

Senast ändrad:
Hej!

Du får utveckla dessa frågor:

Du har 24h på dig.

Förklara vad för uppgift en servervakt har.

Varför vill du bli servervakt på servern?

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.

Nekad.

Anledning: Du har inte utvecklat ovanstående frågor på 24h

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka