Antagen turk0965 | Ansökan till Servervakt [Yohani + 4p73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dinbaba1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
71
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? dinbaba1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b73e0c2

Ange ditt födelsedatum 28 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. ja jag har ju skola o sånt så jag börjar 08 sen slutar jag olika tider samt så är det sommar lov snart

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 2024 jag har varit sv i 1 och ett halft år förut sen var jag helper i 2månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej skicka bild kan göra de i pm om det behöv men har blivit bannad 13gånger i min unive karriär

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska ha bra ton med folk samt ej abusa sina roller. En servervakt ska banna, kicka folk som gör fel och inte följer reglerna. Samt så ska en sv vara rättvis och verkligen kolla innan man bannar folk. Samt kan ej sv ej vara i noclip så man ska ju mest fokusera på vdm rdm samt rasism och nasizm

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli det för jag ser massa med lall på servern så jag vill hjälpa till med att få bort dom samt så kommer jag vara aktiv samt hjälpsam. Men så kommer jag också hjälpa dom som har det svårt i servern asså hjälpa dom

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag skulle kunna säga att korruption är typ om jag vill till meko så är det för lång kö då så bestämmer jag mig för att kicka dom så jag kan få hjälp istället. Sen så kan det vara typ att jag ser min kompis slå andra och en annan grabb slår tillbaka så kan kicka han som slår tillbaka för han andra är min vän. Samt att abusa sina perms man kan abusa på många sätt och det kan ju leda till ban eller att sv rollen blir borttagen

Senast ändrad:
Hej! Du behöver utveckla mer på dessa frågor:

"Förklara vad för uppgift en servervakt har?"

"Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt."

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka