Antagen Tedde1 | Ansökan till Servervakt [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tedde1

Medlem
Servervakt
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? tedde777

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016120c57d

Ange ditt födelsedatum 11 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Skola på veckodagarna till ca 16 som senast sen efter de så har jag väldigt mycket tid över som jag kan lägga på unive, på lov o helger är jag mest aktiv på kvällarna då jag ofta är ute me vänner o så lite tidigare. På kvällarna under helg o lov kan de bli allt från 2-8 timmar visa dagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen januari 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nåra ggr sammanlagt men de va mest för nåt år sedan, har bara fått 1 ban senaste 3-4 månaderna.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta jobbet för staffsen osv och hjälpa till o få servern att bli bättre me mindre regelbrott o lallande osv. T.ex. genom att kicka folk som ej sköter sig och som begår regelbrott eller allmänt förstör för andra så kan man som servervakt kicka de för att underlätta jobbet för staffs och för spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill få in en fot i hjälpteamet så jag ändå kan ha nån nytta till servern, jag vill även kunna hjälpa till o få bort alla jobbiga lallare som snor folks bilar o kör över folk o håller på, sånt vill jag kunna få stopp på. Vill även som sagt allmänt kunna vara en hjälp för staffsen o kunna kicka folk som ej kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption o abuse som servervakt skulle jag säga är till exempel toggle id under scenarion utan anledning till de eller att man ser sin vän göra regelbrott men man lossas som att det inte har hänt för att det är en vän. Samt kicka folk under scenarion för att påverka scenariot bättre för din egen skull.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka