Nekad Saabpro93 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 34152
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 34152

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Muhammed

Vad heter du på discord? Saabpro93/Muhammed Ali

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar brukar vara aktiv ca 6-8timmar och sen på lördag-söndag ca 7-12timmar, är ganska aktiv brukar spendera mer en hälften av tiden i marja-lisas

Hur länge har du varit medlem på Unive? vet inte men är säker på att jag har varit medlem mer än 30 dagar:)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 5 gånger går inte lägga bild vet inte varför. Tidigare så upförde jag inte mig men är tilbaka och har lärt mig av tidigare misstag och kommer inte o bli bannad iaf så länge jag följer reglerna:)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. det underlätta jobbet för helpers dessutom kuna rpa och se till så att saker sköts smatidigt, att spelarena gör rätt att det inte bryter reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jobbar som en chef på marja lisas händer alltid att folk bryter reglerna så jag vill jätte gärna kunna lösa problemet själv en att alltid säga till helper eller någon annan, så både dem och jag kommer liksom spara tid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om jag som exempel ressar mig eller min vän i en senario när jag eller han dör, sammafattning viss- så får man inte ressa sig i en senario där man dör:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka